Serviceniveau
Servicemål for serviceniveau for henholdsvis Guld og Sølv kunder på GoBasic
Abonnement |
Guldsupport |
Sølvsupport |
Oppetid |
99,7% |
99% |
Bemanding: Uden for normal arbejdstid |
Aktivere øvrige nødvendige ressourcer og kompetencer på maksimalt 2 timer |
Aktivere øvrige nødvendige ressourcer og kompetencer på maksimalt 4 timer |
Første respons |
30 minutter |
60 minutter |
Svartid - simpel forespørgsel |
< 1 sekund |
< 2 sekunder |
Maksimal svartid |
< 2 sekunder |
< 4 sekunder |
Påbegyndelse på afhjælpning af fejl |
Svar indenfor 2 timer |
Svar indenfor 4 timer |
Gennemførsel af afhjælpning |
Afhænger af fejlkategori. Se tabel 4.5.1 |
Afhænger af fejlkategori. Se tabel 5.5.1 |
Maksimal antal uløste fejl pr. måned |
Kategori 1 fejl: 5 Kategori 2 fejl: 10 Kategori 3 fejl: 15 Kategori 4 fejl: 30 Kategori 5 fejl: 60 |
Kategori 1 fejl: 7 Kategori 2 fejl: 15 Kategori 3 fejl: 30 Kategori 4 fejl: 60 Kategori 5 fejl: 120
|
Rapportering |
Månedlig status rapport |
Månedlig status rapport |
Sikkerhed |
ISAE 3000 erklæring Statisk HTML. Separat redaktør-server Ddos beskyttelse via IP-begrænsning |
ISAE 3000 erklæring
|
Back-up |
Hver 4 time |
Hvert døgn |
Pris |
10.000 kr. pr. md. |
0 kr. (inkluderet) |