Serviceniveau
Servicemål for serviceniveau for henholdsvis Guld og Sølv kunder på GoBasic
| Abonnement |
Guldsupport |
Sølvsupport |
| Oppetid |
99,7% |
99% |
| Bemanding: Uden for normal arbejdstid |
Aktivere øvrige nødvendige ressourcer og kompetencer på maksimalt 2 timer |
Aktivere øvrige nødvendige ressourcer og kompetencer på maksimalt 4 timer |
| Første respons |
30 minutter |
60 minutter |
| Svartid - simpel forespørgsel |
< 1 sekund |
< 2 sekunder |
| Maksimal svartid |
< 2 sekunder |
< 4 sekunder |
| Påbegyndelse på afhjælpning af fejl |
Svar indenfor 2 timer |
Svar indenfor 4 timer |
| Gennemførsel af afhjælpning |
Afhænger af fejlkategori. Se tabel 4.5.1 |
Afhænger af fejlkategori. Se tabel 5.5.1 |
| Maksimal antal uløste fejl pr. måned |
Kategori 1 fejl: 5 Kategori 2 fejl: 10 Kategori 3 fejl: 15 Kategori 4 fejl: 30 Kategori 5 fejl: 60 |
Kategori 1 fejl: 7 Kategori 2 fejl: 15 Kategori 3 fejl: 30 Kategori 4 fejl: 60 Kategori 5 fejl: 120
|
| Rapportering |
Månedlig status rapport |
Månedlig status rapport |
| Sikkerhed |
ISAE 3000 erklæring Statisk HTML. Separat redaktør-server Ddos beskyttelse via IP-begrænsning |
ISAE 3000 erklæring
|
| Back-up |
Hver 4 time |
Hvert døgn |
| Pris |
10.000 kr. pr. md. |
0 kr. (inkluderet) |